ITIL Expert (Lifecycle Stream)

Công Ty TNHH Tư Vấn Ưu Việt Quốc Tế

390 Hoàng Văn Thụ, F4, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh

Giới Thiệu Khóa Học ITIL Expert

Chương trình ITIL® Expert - Lifecycle Stream là chương trình đào tạo duy nhất tại Việt Nam (tính tới thời điểm hiện tại)

Chứng nhận ITIL EXPERT này giúp học viên trong cả hai phát triển bản thân và phát triển nghề nghiệp, tiến bộ trong lĩnh vực quản lý dịch vụ CNTT.
Học viên cũng cần phải đạt được mức ITIL Expert nếu muốn tiến đến trình độ ITIL Master, là chứng nhận cao nhất và cuối cùng trong chương trình ITIL.

Chương trình bao gồm 5 modules của nhánh Lifecycle và khóa học Managing Across the Lifecycle để tích lũy đủ 22 credits nhằm đạt trình độ ITIL EXPERT

Giảng viên đến từ Ấn Độ với hơn 16+ giảng dạy ITIL cho hơn 5500 chuyên gia IT trên khắp khu vực châu Á

Học phí ưu đãi cực khủng! GIẢM NGAY 15% CHO 5 HỌC VIÊN ĐĂNG LÝ SỚM NHẤT!

 Ưu điểm chỉ có tại khóa học này:

  • Hỗ trợ đăng kí thi miễn phí 
  • Bài thi thử miễn phí 
  • Hướng dẫn sau khóa học của Giảng viên
  • Thời lượng học chia đều để học viên dễ tiếp thu (xem lịch học: http://goo.gl/9SOzhb ) 

 

Đối Tượng Tham Gia

  • CIO
  • Senior IT Managers
  • IT Managers
  • Supervisors
  • IT Professionals
  • IT Operations Practitioners
  •  IT Development Practitioner
  • Inviduals who seeking the ITIL Expert in IT Service Management certificate, for which this qualification is the final mandatory module
  • Individuals who require a business and management level understanding of the ITIL service lifecycle and how it may be implemented to enhance the quality of IT service provision within an organization
  • Individuals who seeking progress towards the ITIL Master in IT Service Management, for which the ITIL ITIL Expert in IT Service Management certificate is a prerequisite

Thời Lượng

18 ngày

Nội Dung Khóa Học ITIL Expert


Danh sách các khóa học trong chương trình ITIL EXPERT - Lifecycle Stream:
1. ITIL Service Strategy (SS - 2 days)
2. ITIL Service Transition (ST - 2 days)
3. ITIL Service Design (SD - 2 days)
4. ITIL Service Operation (SO - 2 days)
5. ITIL Continual Service Improvement (CSI - 2 days)
6. ITIL Managing Across the Lifecycle (MALC - 3 days)

Gửi email đến vn.marketing@eccinternational.com dể nhận đề cương chi tiết

Ưu Đãi Chung

GIẢM 15% CHO 5 HỌC VIÊN ĐĂNG KÍ ĐẦU TIÊN

Công Ty TNHH Tư Vấn Ưu Việt Quốc Tế
390 Hoàng Văn Thụ, F4, Quận Tân Bình, TP Hồ Chí Minh
Người liên hệ: Trâm Nguyễn
Điện thoại: 08 6263 3303
Website: www.ecci.com.vn - Email: vn.marketing@eccinternational.com

ECCI Vietnam is sub-company of ECC International multinational company has head quarter in Manila, Philippines and other offices in Malaysia, Singapore, China, Indonesia and India.
ECCI Viet Nam had established in 2007 and officially provided training sevice in 2010. We have focused on bringing value to our clients through two main services of improvement process, solutions training and consulting.


Until 2015, we have provived more than 200 training courses with many different topics and trained for over 1000 trainees of which 90% are key members or top managers of the companies; successfully organized many meetings, workshops & consulted for more 30 projects (each project expanded from 01 to 02 years)
We now have more over 400 customers, including leading enterprises in various industries such as IT, Energy, Banking, Manufacturing, etc.


Our mission is to help companies achieve performance excellence by assisting them implement management systems and international standards/ best practices.


Tranning:
APEX Global (The Academy for Professional Excellence), is the learning solutions arms of ECCI focused on providing professional development services which include Trainings, Conferences, Managed Services and Learning on Demand products. APEX Global stands alongside with ECCI in its mission to drive excellence.
We provided more than 400 training courses to help key members of companies to develop their practical skills by combining cultural and our modern teaching methods.


Consulting:
We bring efficient approach method with the best standards to help organizations and enterprises:
• Improve the core major, bring comprehensive value for business
• Implement management systems to improve business processes.
• Establish sustainable development of enterprises.
• Develop strategic and IT consultancy .

ECCI Viet Nam was selected by the Ministry of Information and Communications of Vietnam (MIC) to provide advisory services to over 30 software enterprises to help them achieve CMMI ML 3 and 5 or a quality management certification. Up to now, there are more than 20 corporates CMMI certified, including such names as: CMC, VDC, VNPT, TVE, Lac Viet, FPT Information System, Robert Bosch Vietnam ...


ERROR:connection to 10.20.1.98:9312 failed (errno=111, msg=Connection refused)
Đồng bộ tài khoản